Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:07:19+01:00
Córka Juranda ze Spychowa, ukochana Zbyszka. Danusia jest młodą, dwunastoletnią dziewczyną; w powieści nie miała okazji dojrzeć jako kobieta – zmarła przedwcześnie. Jest piękna, urocza, delikatna. Ma dworne obyczaje, gra na lutni i śpiewa rzewne piosenki. Jest wcieleniem czystości i niewinności.
13 4 13
2009-11-24T22:07:37+01:00
Danusia była córką Juranda ze Spychowa.
7 1 7
2009-11-24T22:07:48+01:00
Danusia-córka Juranda ze Spychowa, ukochana Zbyszka porwana przez krzyżaków
5 3 5