Zakwalifikuj następujące działania do określonej funkcji państwa stawiając w ... odpowiednio:
A- f. alokacyjna
S- f. stabilizacyjna
R- f. redystrybucyjna

... Rząd zwiększył zasiłki dla rodzin wielodzietnych o niskich dochodach
... Rada Polityki Pieniężnej podjęła działania dla ograniczenia inflacji
... Sprywatyzowano kolejne przedsiębiorstwo państwowe
... Nałożono kary pieniężne na firmy zanieczyszczające środowisko

3

Odpowiedzi

2009-11-24T22:13:51+01:00
S1
R4
A3 hmmm chyba nie jestem pewna więc sorki jak żle
2009-11-24T22:37:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T01:23:32+01:00
1) F.redystrybucyjna
2) F stabilizacyjna
3)F alokacyjna
4) F alokacyjna

To jest napewnodobrze, poniewaz robilismy to z nauczycielem na lekcji ;)
1 5 1