Oblicz:
a) (-15)razy(-8)-3razy(-5)=
b) 10razy(-6)-4razy(-12)=
c) 9razy(-3)-6razy(-8)=
d) 16razy6-(-13)razy(-9)=
e) (-4)razy(-13)-(-5)razy17=
f) 16razy(-9)-12razy7=
g) 5razy(-9)-(-4)razy(-10)-(-2)razy3=
h) (-16)razy(-4)-8razy(-7)-(-6)razy11=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Dju
  • Rozwiązujący
2009-11-24T22:32:13+01:00
A)(-15)razy(-8)-3razy(-5)= 135
b)10razy(-6)-4razy(-12)= -12
c)9razy(-3)-6razy(-8)= 21
d) 16razy6-(-13)razy(-9)=69+117= 186
e) (-4)razy(-13)-(-5)razy17= 137
f) 16razy(-9)-12razy7= -228
g) 5razy(-9)-(-4)razy(-10)-(-2)razy3= -79
h) (-16)razy(-4)-8razy(-7)-(-6)razy11= 186


jak potrzebujesz obliczeń, to napiszę na priv ;)
2009-11-24T22:34:50+01:00
A)120+15=135
b)-60+48=-12
c)-27+48=21
d)96-117=-21
e)-52+85=33
f)-144-84=-228
g)-45-40+6=-79
h)64+56+66=186
2009-11-24T22:46:48+01:00
A) (-15)razy(-8)-3razy(-5)=120+15=135
b) 10razy(-6)-4razy(-12)=-60+48=-12
c) 9razy(-3)-6razy(-8)=-27+48=21
d) 16razy6-(-13)razy(-9)=-21
e) (-4)razy(-13)-(-5)razy17=52+85=137
f) 16razy(-9)-12razy7=-144-84=-228
g) 5razy(-9)-(-4)razy(-10)-(-2)razy3=-79
h) (-16)razy(-4)-8razy(-7)-(-6)razy11= 186