Odpowiedzi

2009-11-24T22:49:42+01:00
1. Pomnik Juliusza Słowackiego w Warszawie
2.Wrocław, Pomnik Juliusza Słowackiego
3.Pomnik Pomnik Juliusza Słowackiego, Rzeszów

http://imgpe.trivago.com/uploadimages/47/28/4728091_l.jpeg
http://imgpe.trivago.com/uploadimages/53/55/5355159_l.jpeg
http://www.mapofpoland.pl/zdjecia-00625/Pomnik-Juliusza-Słowackiego-Warszawa.jpg
http://www.daktik.rubikon.pl/images/warszawa/pomnik_Juliusza_Slowackiego.JPG
http://regionwielkopolska.pl/pub/gallery/poznaj_wielkopolske_1163/pomnik-juliusza-slowackiego-ug-miloslaw-galeria.jpg
http://gnu.univ.gda.pl/~emcz/slowacki-pomnik.jpg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:51:56+01:00
Rzeszów:
http://imgpe.trivago.com/uploadimages/47/28/4728091_l.jpeg
Warszawa:
http://www.odyssei.com/community/cities/objects/images/1/1/7/1167240711_resize_of_resize_of_pomnik_juliusza_slowackiego.jpg
Wrocław:
http://www.sztuka.net/palio/html.run?_Instance=www.sztuka.net.pl&_PageID=42&_CheckSum=339044641+&_tytul=sztuka.net&_obrazek_id=13148
Miłosław:
http://www.galeriawielkopolska.info/zdjecia/miloslaw/miloslaw5m.jpg
Krzemieniec:
http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/q/n/lat_temu_urodzil_sie_3532721.jpg

Może być?
1 5 1