Odpowiedzi

2009-11-24T22:33:19+01:00
Monitor, desktop, sticker, hard drive, drive, panel, operation system, keyboard, mouse, Synaptics, CD-rom, DVD, block, switcher, router, Internet, page, Folder, File
8 3 8
2009-11-24T22:44:36+01:00
Klawiatura-Keyboard
myszka do komputera-computer mouse
głośniki-Speakers
przeglądarka internetowa-Web browser
dysk twardy-hard drive
system-framework
nagrywarka-recorder
płyta CD-CD
dyskietka-floppy
pendrive-pendrive
kieszeń na płyty-pocket plates
scape-scape
odtwarzacz wideo-Video Player
odtwarzacz muzyki-Music Player
kabel usb-USB cable

8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:47:12+01:00
Komputer-computer
drukarka-printer
monitor-monitor
klawiatura-keyboard
kopiarka-copy
płyta cd- cd disk
głośniki-speakers
pad-joystick
myszka-mouse
płyta główna-mother board
karta graficzna-graphics card
pamięć operacyjna- operation memory
kierownica-steering wheel
laptop-notebook
dysk twardy-hard disc
6 4 6