Niszczenie wyrobów żelaznych przez otaczające środowisko,zwane korozją zachodzi pod wpływem wody i tlenu zawartego w powietrzu:
4Fe+3O(małe 2) + x H(małe 2)O=4Fe (OH)małe 3

współczynnikiem stechiometrycznym x w tym równaniu jest liczba:
A.4; B.3 ; C 2 ; D.6

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:37:48+01:00
Odpowiedz d czyli 6

4 Fe + 3O2 + 6 H2O ---> 4Fe(OH)3
2009-11-24T22:38:27+01:00
Naturalnie ze D

4Fe+3O2+6H2O= 4Fe(OH)3
2009-11-24T22:38:35+01:00