Odpowiedzi

2009-11-24T22:33:59+01:00
"Plotkara"-moja siostra czyta i jest zadowolona,jest tego dużo części
2009-11-24T22:35:04+01:00
Hey
czytaj książki paulo cohelo
albo ja mam fajną książkę dziennik Nimfomanki wsam raz dla nastolatki

PS myślę że pomogłem proszę o najlepszą odpowiedz :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:35:20+01:00
Pamiętniki Wampirów. Cała seria. Coś w stylu zmierzchu.
O dwóch nienawidzących się braciach. - wampirach, którzy zakochują się w jednej dziewczynie. Naprawdę świetna książka. Polecam. :)


ps. a! i jakbyś chciała to jest też serial na podstawie książki.