Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:37:47+01:00
1) Zdanie złożone podrzędnie z podrzędnym podmiotowym.
2) Zdanie złożone podrzędnie z podrzędnym okolicznikowym miary i stopnia.
2009-11-24T22:38:19+01:00
1.podmiotowe
2.przydawkowe

Ale nie jestem na 100% pewna;/
2009-11-24T22:40:54+01:00
1 zadnie jest podrzędnie złożone i jest okolicznikowe przyczyny.
2 zdanie jest podrzędnie złożone i jest okolicznikowe czasu.