Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:43:59+01:00
Stworzenie Adama - Michał Anioł
wygnanie z raju
wieża Babel
powrót syna marnotrawnego -Hieronim Bosh
czterech jeźdźców apokalipsy-Albrecht Durer
wygnanie z raju
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T22:46:00+01:00
„Dawid” -Michaelangelo Buonarroti
„Zdjęcie z krzyża” – uznana za artystę za nieskończoną-Michał Anioł
„Potop”-Michał Anioł
„Pieta – Madonna dźwigająca ciało Chrystusa po Ukrzyżowaniu” – Rembrandt van Rijn
„Mojżesza”-Michał Anioł
„Sąd ostateczny” – Kaplica Sykstyńska-Michał Anioł,
„Syna marnotrawnego” -Gerard van Honthorst
„Mojżesz przed krzakiem gorejący” -Rembrandt van Rijn
„Dawid z głową Goliata” -Rembrandt van Rijn
„Sąd Salomona” Nicolasa Poussina oraz Piłata –Rembrandt van Rijn
1 5 1