Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:46:36+01:00
1) teza ( stwierdzenie, które trzeba udowodnić w dalszej pracy)
2) argumentacja (dowody)
3) wnioski (podsumowanie; zatwierdzenie lub zaprzeczenie tezie)
18 3 18
2009-11-24T22:48:54+01:00
1.wstep-postawienie tezy(odpowiadasz na zadane w temacie pytanie i krotko sie do niego odnosisz)
2.argumenty lub kontrargumenty(popierasz swoeje zdanie odpowiednimi argumentami, dobrze gdy odnosza sie do jakis innych dziedzin np.literatura, sztuka,film, kazdy argumen w nowym akapicie i oczywiscie musza byc rozwiniete)
3zakonczenie(podsumowujesz swoje wszystkie sady)
17 4 17
2009-11-24T22:51:50+01:00
W rozprawce należy zająć stanowisko wobec określonego problemu czy poglądu, gdzie próbujemy je uzasadnić odpowiednimi argumentami.

W rozprawce powinno znajdować się.
1.Wstęp.
2.Teza lub hipoteza.
3.Rowinięcie( poprzez użycie konkretnych argumentów,kontrargumentów powinny być co najmniej trzy)
4.Zakończenie.
16 3 16