Odpowiedzi

2009-11-24T22:52:21+01:00
2009-11-24T22:53:24+01:00
Nie jestem pewna, ale chyba chodzi o traktat wersalski (Wersal) 1919
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:26:36+01:00
Jaki wersal? To nie był żaden wersla tylko traktat ryski podpisany podpisany w 1921r. w Rydze. Traktat Ryski wyznaczał przebieg granicy od granicy z Litwą aż po rzekę Zbrucz!!! Pamiętaj w Rydze podpisano traktat ryski który wyznaczał granice wschodnią !!!
6 4 6