Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:52:52+01:00
Aby DNa ojca polaczylo sie z DNA matki i moglo stac sie nowym materialem genetycznym najpierw zarodka a potem czlowieka
4 4 4
2009-11-25T00:21:40+01:00
Ponieważ podział komórki rodzicielskiej [ rozrodczej ] to mejoza. mejoza tworzy z jednej komorki dwie o niezredukowanym materiale genetycznym. czyli, jeli przed podzialem był 2n to i po podziale musi byc. jesli material nie został by zreplikowany powstały by komorki o zredukowanym o polowe materiale genetycznym.
3 3 3