Zadanie nie do końca matematyczne.
Potrzebuje przykładów zastosowań matematyki w życiu codziennym lub innych przedmiotach. Nie przyjmuje odpowiedzi typu : Chemia-obliczenia Fizyka-obliczenia itd. Musi być przynajmniej 8 przykładów do przedmiotów ( najlepiej do różnych ale jeśli nie da się to ok ) i 8 do życia codziennego. Najlepsza odpowiedz oczywiście zostanie nagrodzona odpowiednio. Przy ocenie najlepszej oceniam: ilość, oryginalność ( jak bardzo mnie to zainteresowało jako przeciętnego nie umiejącego prawie wcale matmy ucznia) nie pisanie bzdur takich jak powyżej i najlepiej jeśli się odpowiedzi nie powtarzają. Wiem że czasem tak bywa że wyjdzie ten sam pomysł ale zawsze mam większą pewność że to nie plagiat.

2

Odpowiedzi

2009-11-24T23:01:20+01:00
-rachunkowosc
-podczas gotowania
-podczas jazdy
-praca np. w sklepie
-ceny
-statystyki
-ogrodnictwo-wielkosc dziealki
-historia- nauka dat
-udzielanie pierwszej pomocy
-napiecie pradu
-budownictwo
-czytanie ksiazek-strony, rozdzialy
-jurorzy-ocenianie zawodnikow
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:42:20+01:00
Przedmioty-
fizyka- obliczanie zadan z wzorow , zadania tekstowe
chemia- redukcja, analiza, gestosc materialow
polski- liczenie stron
historia- obliczanie ile lat uplynelo od danych wydarzen
wf- obliczanie odleglosci skoku, szybkosc biegu, ilosc wykonanych cwiczen
geografia- skala, zadania na odleglosc, gestosc zaludnienia
informatyka- zadania na obliczanie , obliczanie predkosci komputera, procesora, ilosc ramu
przedsiebiorczosc- obliczanie rachunkow, analiza zarobku wzgledem wydatkow
-codziennosc
placenie w sklepie
sprawdzanie rabatow
w pracy ilosc potrzebnego materialu na wykonanie jakiegosc przedmiotu
oplacanie rachunkow
podczas przygotowywania poilkow /ile tam czego uzyc
podczas jazdy ile bedzie nam potrzebne czasu na dojechanie do jakiegos miejsca
obliczanie spalonego paliwa i kosztow podrozy
w rozmowach telefonicznych jakie taryfy nam sie bardziej oplacaja