Odpowiedzi

2009-11-24T23:01:29+01:00
PIS - Prawo i Sprawiedliwość
PO - Platforma obywatelska
SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej
LPR - Liga Polskich Rodzin
PSL - Polskie Stronnictwo Ludowe
LID - Lewica i Demokraci

No ale to zadania już przed chwilką dodałeś ;)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:02:09+01:00
PIS Prawo i Sprawiedliwosc
PO Platforma Obywatelska
SLD Sojusz Lewicy Demokratycznej
LPR Liga Polskich Rodzin
PSL Polskie Stronnictwo Ludowe
LID Lewica i Demokraci

Mam nadzieje ze pomoglam ;)
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T23:02:55+01:00
PIS - Prawo i Sprawiedliwość
PO - Platforma Obywatelska
SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej
LPR - Liga Polskich Rodzin
PSL - Polskie Stronnictwo Ludowe
LID - Liga i Demokraci
1 3 1