Odpowiedzi

2009-11-24T23:22:46+01:00
Proszę rodziców o wpłacanie pieniędzy w dniach od ........do........na poczet zblizającej się Komuni Sw.wpłaty mogą być dokonywane w ratach w/w dniach.
2009-11-24T23:25:49+01:00
Drodzy rodzice.
Chciałabym poinformować Państwa, że w dniach 25-30 listopada bieżącego roku w godzinach popołudniowych od 15-18 można uiszczać część wpłaty na komunię. Pierwsza rata jest w wysokości 200zł i należy ją wpłacić w określonym wyżej terminie. Dyżuruję w sali 202. Wszystkich rodziców serdecznie zapraszam.
Janina Kowalska
wychowawca klasy IIb
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T23:34:48+01:00
Uprzejmie informuję, iż zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami będą zbierane składki w wysokości … Wpłat należy dokonywać u mnie osobiście. Będę w szkole do Państwa dyspozycji w dniu …. w sali… w godz. od ... do ....

………………………