Kolejne krótkie które nie jest typowo matematyczne.
Matematyka królową nauk, matematyka jest wszędzie, matematyka jest w każdym przedmiocie, w życiu codziennym.

Napisz cytat który to potwierdzi. Oczywiście mówiąc cytat nie mówię o twoim cytacie sprzed 2 min. Co najmniej 2 przykłady. Znów najlepsza do wzięcia. Oceniam trafność cytatu.

UWAGA to że użyjesz cytatu w którym pojawi się matematyka nie oznacza że to będzie dobrze.
Cytat powinien być:
-Prosty
-Nie zbyt długi. Nie biorę niczego co będzie dłuższe niż pierwszy i drugi akapit treści tej wiadomości.
-Powinien jakość odnosić się do tego co napisałem na początku a nie coś w stylu "równania kwadratowe są podstawą do wielomianów bo ten kto nie wie co to równania kwadratowe nie wie ile jest 2+2"

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:32:42+01:00
"Kto lekceważy osiągnięcia matematyki przynosi szkodę całej nauce, ponieważ ten, kto nie zna matematyki, nie może poznać innych nauk ścisłych i nie może poznać świata."
~Roger Bacon

"Matematyka jest alfabetem, za pomocą którego Bóg opisał wszechświat."
~Galileusz

"Matematyka jest miarą wszystkiego."
~Arystoteles

"Matematyka jest melodią myśli."
~Pogorzelski Witold
2009-11-25T04:15:36+01:00
1) Matematyka kosmosu wręcz żąda istnienia innych form życia.
(Dan Brown)
2) Tyle jest w każdym poznaniu nauki, ile jest w nim matematyki.
(Immanuel Kant)
3) Temu, kto nie zna matematyki, trudno spostrzec głębokie piękno przyrody.
(Richard Feynman)
4)Matematyka jest moralnie obojętna.
(Leszek Kołakowski)