Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T23:10:45+01:00
Untownik przeciw zastanym normom, skostniałemu światu
- odkrywca, ciekawy świata
- nieszczęśliwie zakochany
- podróżnik, wrażliwy na piękno natury, poszukujący samego siebie
- tajemniczy, skryty, izolujący się od otoczenia, wyniosły często ironiczny
- religijny, często buntujący się, bluźnierczy wobec Boga
- patriota, buntownik o wolność
- metamorfoza, przemiana duchowa
- poświęcenie dla ojczyzny, utożsamia się z nią, przekonany o własnej wartości
- wrażliwy, marzy o sławie, docenieniu własnych czynów
- świadomy swoich błędów, niemorlanych czynów, pragnie je odpokutować, gdyż chce osiągnąć zbawienie
- egoizm, pewność siebie, indywidualizm
- niezdecydowanie, rozdarcie wewnętzrne, zmiennie nastroje, kierowanie się emocjami
- czesto odczuwający swoją moc (nadprzyrodzoną) i potęgę
- nie chce dożywac własnej starości
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:12:41+01:00
-indywidualizm,
-bunt przeciw światu,
-3 etapy w swoim życiu,
-nieszczęśliwa miłość,
-żył w odosobnieniu i samotności,
-całe życie poświęcone dla kraju rodzinnego i walce o wolność,

Takie wypisaliśmy na lekcji polskiego, więc myślę, ze jest dobrze :)
2009-11-24T23:19:11+01:00
- uduchowiony
- walczacy o wolnosc
- metamorfoza
- odkrywczy
- ciekawy świata
- wrazliwy
- zamkniety w sobie
- patriota
- skryty
-nieudana milosc
- egoistyczny
- rozdarty emocjami
- umierajacy mlodo
- buntowniczy