Odpowiedzi

2009-11-24T23:32:23+01:00
Wygląd zewnętrzny (budowa ciała, wzrost)
cechy charakterystyczne budowy ciała niezależne od postaci (znamiona, garb itp.)
elementy wyglądu zależne od postaci (ubiór, fryzura, zarost)
zachowanie ogólne (nawyki, wymowa, tiki itp.)
zachowanie w określonych sytuacjach
cechy osobowości (temperament, fobie)
charakter (np. chciwość, obłuda, obojętność)
wiedza, wykształcenie
poglądy (światopogląd, poglądy polityczne)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T23:32:08+01:00
1)Komizm sytuacyjny

2)Komizm postaci (charakterologiczny)

3)Komizm słowny
2 5 2
2009-11-24T23:36:22+01:00
Komizm-jedna z głównych kategorii estetycznych wykształcona i opisana już w starożytności
-sytuacyjna
-postaci
-słowny
1 5 1