Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T00:56:41+01:00
Przy rozwiązaniu masz link "najlepsza". Wystarczy kliknąć na ten link przy odpowiedzi, którą uznasz za najlepszą.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T01:57:20+01:00
Jezeli ktos rozwiazał twoje zadanie i uznasz ze jest dobre to zaraz nad tym zadaniem masz NAJLEPRZA ODPOWIEDZ ,SPAM ,TRESC DLA DOROSŁYCH
klikasz wiec to co uznasz i juz.Ale dopiero jak padnie minimum dwie odpowiedzi ,bo jak jedna to dopiero po 6 godzinach mniej wiecej.
1 4 1