Odpowiedzi

2009-11-25T06:36:28+01:00
1:100000
1:25000000
1:5000000
1:1500000
2009-11-25T06:57:28+01:00
1cm-1km
1cm-1000m
1cm-100000cm

1cm-250m
1cm-25000cm

1cm-50 km
1cm-50000m
1cm-5000000cm

1cm-15km
1cm-15000m
1cm-1500000cm
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T07:25:16+01:00
1cm - 1 km
1cm - 1000 m
1cm - 100000 cm
1:100 000

1cm - 250m
1cm - 25000 cm
1:25 000

1cm - 50 km
1cm - 50 000 m
1cm - 5 000 000 cm
1: 5 000 000

1cm - 15 km
1cm - 15 000 m
1cm - 1 500 000 cm
1: 1 500 000