Odpowiedzi

2009-11-25T09:22:35+01:00
1:2000cm
1:20m czyli 1cm na mapie to 20m w rzeczywistości
1,5cm:30m
2,5cm:50m
2x30m+2x50m=160m
Odp.Aby ogrodzić tę działkę należy zakupić 160m siatki.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T09:24:33+01:00
Na planie w skali 1:2000 działka ma 1,5cm szerokości i 2,5cm długości.Oblicz ile siatki nalezy kupic,aby ogrodzic całą działke.

1:2000
1 cm - 2000 cm
1 cm - 20 m

1,5 × 20 = 30 m
2,5 × 20 = 50 m

Obwod: 2 × 30 + 2 × 50 = 60 + 100 = 160 m
odp trzeba kupic 160m siatki aby ogrodzic ten teren... ;)
46 4 46
2009-11-25T09:26:35+01:00
Na planie w skali 1:2000 działka ma 1,5cm szerokości i 2,5cm długości.Oblicz ile siatki nalezy kupic,aby ogrodzic całą działke.

1,5*2000=3000CM=30M
2,5*2000=5000CM=50M

WYMIARY
30M X 50M

OBW=30*2+50*2=60+100=160
10 4 10