A. Kwadrat różnicy liczb √3 + √2 i √3 - √2 jest równy ...

B. Jeżeli x² - y² = 14a³ oraz x+y = 21a, gdy a jest różne od 0 to wartość wyrażenia x-y jest równa....

C.Jeżeli a² = b/c gdzie c jest różne od 0 to c² jest równe.....

D. Jeżeli ¹/m + x =1 gdzie m jest rózne od 0 to x jest równe.......

E. Jezeli x=½ i y = ⅙ to liczba całkowita jest wartością wyrazenia.......


F. Jeżeli x =7-4√3 i y = ²/ 7+4√3, to :
a) 2x=y
b)x=y
c) x+y= 0
d) x<0 i y <0



:) na dzisiaj :-) odp. prosze uzasadnic ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T11:40:10+01:00
A. (√3 +√2 - √3 +√2)² = (2√2)² = 4×2=8

B. (x² - y²) = (x-y)(x+y)
czyli: x - y = (x² - y²)÷(x+y)
x-y = 14a³÷21a = ⅔a²

C. c= b/a²
c²=b²/a⁴dla a≠0

D. x=1-1/m
x=(m-1)/m dla m≠0

2009-11-25T12:31:02+01:00