Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T10:14:30+01:00
Uczniowie klasy I b ...., 24 listopada 2009r.
Gimnazjum Nr ... w .....

Szanowny Panie Dyrektorze


Zwracamy się do pana z wnioskiem o wstawienie w pomieszczeniach klasowych naszej szkoły szafek na książki.
W szafkach uczniowie mogliby przechowywac książki do danego przedmiotu.
Mamy na uwadze przede wszystkim, to, ze nie byloby konieczności noszenia codziennie ciężkich podręczników do i ze szkoły.
takie rozwiązanie pomogloy również w sprawnym prowadzeniu zajęć, bo podręczniki w wystarczającej ilości byłyby dostępne na lekcji.

Informujemy, że Komitet uczniowski naszej szkoły został o naszym pomyśle powiadomiony a jego przedstawiciele przedstawili sprawę Radzie rodziców. Rada rodziców obiecała wspomóc inicjatywę finansowo i sfinansować koszt projektu szafek oraz ich wykonanie i montaż.
W załączeniu przedstawimy stanowisko rady Rodziców w niniejszej sprawie.


Uczniowie I B
40 4 40
2009-11-25T10:18:42+01:00
Drogi dyrektorze!
Na wstępie listu chcemy pana pozdrowić i mamy do pana pewną prośbę
Panie dyrektorze wszyscy uczniowie bardzo pragną aby w każdej klasie była szafa na książki jest to bardzo korzystne gdyż nauczyciele mogliby zostawiać tam swoje notatki i nie tylko.
Bardzo pana o to prosimy bo jest na to miejsce.
Z poważaniem uczniowie szkoły.
29 3 29