Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T10:48:57+01:00
1. Sosna Kauri
2. Miłorząb dwuklapowy
3. Sagowiec odwinięty
4. Sagowiec indyjski
5. Ficroja cyprysowata
6. Stroigła chińska
7. Cyprysik Lawsona
8. Cyprysik groszkowy
9. Mikrobiota syberyjska
10. Mamutowiec olbrzymi

4 5 4
2009-11-25T10:50:22+01:00
Sagowce, gniotowe, miłorzębowe , szpilkowe, benetowce paprocie nasienne, kordaitowe, iglaste-(szpilkowe),
2 2 2
2009-11-25T11:44:45+01:00
1-kosodrzewina
2-cisowate
3-cis pospolity
4-cyprysowate
5-Zywotnik zachodni
6-jalowiec
7-Cypryśnikowatych
8-sosna
9-limba
10-sagowce