Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T10:50:23+01:00
Ich - rede
du - redest
er, sie, es -redet

wir - reden
ihr- redet
sie- reden
2009-11-25T11:07:48+01:00
Ich- Rede
Du- Redest
Er/Sie/Es- Redet
Wir- Reden
Ihr- Redet
Sie/sie- Reden

Dziwie sie, ze zgłosiles błedną odpowiedz Ponieważ to jedyny sposób. Pozdrawiam.
2009-11-25T11:18:38+01:00
L.poj.
Ich- rede
Du- redest
Er/Sie/Es- redet
l.mn.
Wir- reden
Ihr- redet
Sie/sie- reden

pozdrawiam