Odpowiedzi

2009-11-25T12:04:47+01:00
Zły-schlecht
niesczesliwy- unglücklich
wulgarny-vulgär
wściekly- wütend
nieprzyjemny-unangenehm
arogancki - eingebildet









1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T13:45:42+01:00
Abwesend - nieobecność
Schulleiter - dyrektor
Schulerzeitung- gazetka szkolna
schlechte Note bekommen- zła ocena
ungenugend -niedostateczny
schriftliche Prufung - egzamin pisemny
mundliche Prufung - egzamin ustny
Abitur - matura
nicht verstzt werden - nie zdać do następnej klasy
sitzen bleiben - powtarzać rok
1 3 1