PROSZE O PRZETLUMACZENIE TEKStu
1.Ic wohne mit meinen Eltern am Stadtrand.Mein Wohnort liegt in der Nahe einer GroBstadt.Hier iis es sehr ruhig.Zur Universitat fahre ich mit einen Bus ober mit dem Zug.Meistens brauche ich eine halb Stunde Zeit fur die Hin und fur die Ruckfahrt.Aber ich bin zufrieden.Meine Eltern haben hier ein kleines Haus mit funf Zimmern und einer groBen Terrasse.Ich habe auch einen groBen Hund und er kann im Garten frei laufen .Im Garten ist viel Platz auch fur Blumen.Im Sommer sitze ich auf der Tarrasse und lese.Am Wochenende kommen Freude und wir grillen.Das schmeckt allen gut.

2 zadanie
przetlumacz zdania
1.Das Aufstehen ist fur Simona ein Problem
2.Montagabend lernt sie fur die Schule
3.Am Dienstag bleibt sie lange in der Schule
4. Zwiemal in der Woche hat Simona Trainings
5.Am Freitag gibst es Theatervorstellungen
6.Am Sonntag macht Simonna Ausfluge mit den Freunden

3 zadanie przetlumacz zdania
1. Chattest du gerne
2.Jessica um wie viel Uhr stehst du im Schulijahr ayf
3.Sandra hat in dem Studentenwohneheim eine groBe Wohnung
4.Ihre Freundin Andrea hat ein eigenes Zimmer
5. Sandras Eltern haben ein Haus am Stadtrand
6. Es gibt bei Sandras Eltern keinen Platz fur den Hund
7.Sandra kann von ihrem Zimmer den Garten sehen.

2

Odpowiedzi

2009-11-25T11:14:50+01:00
1.
Mieszkam z rodzicami na pobyt w Stadtrand.Ja mam blisko do szkoły GroBstadt.Jeżdżę autobusem z moimi przyjaciółmi.Moi rodzice mają tu mały domek z pięcioma sypialniami i Tarasem.Ja mam psa, a on może chodzić swobodnie po ogrodzie. W.ogrodzie jest również dużo miejsca w lecie.Ja Siedzę na Tarasie i czytam ksiażkę. Latem zapraszam przyjaciół i urządzamy grilla jest bardzo dobrze.

2.
1.Gdy wstaje jest to dla Simony problem.
2.W poniedziałek wieczorem uczę się do szkoły
3 we wtorek, na dłuższy pobyt w szkole Rozpoczyna się 4 tydzień szkolenia Simony.
5.W piątek mam zajecia teatralne
6.W niedziele Simonna sprawia, że wycieczki z przyjaciółmi są swietne.

3.( Przykro mi, ale tu są takie błedy, ze nie moge sie domyslic o co chodzi).
Pozdrawiam
TA OSOBA PO DEMNĄ ZROBIŁA WIELE BŁĘDÓW GRAMATYCZNYCH I ORTOGRAFICZNYCH, GDYZ KOŻYSTAŁA ZE SŁOWNIKA TRANSLATORA BY ZDOBYC PUNKTY A ZAROBIC DL CB 1 Z PRZEMIOTU) ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T12:53:10+01:00
1.Mieszkam z moimi rodzicami na samym końcu miasta.
Moje miejsce zamieszkania znajduje się blisko dużego miasta.
Tutaj jest bardzo spokojnie.
Na Uniwersytet dojeżdżam autobusem albo pociągiem.
Przeważnie potrzebuję na dojazd i powrót około pół godziny.
Ale jestem zadowolony.
Moi rodzice mają tutaj mały dom z pięcioma pokojami i duży Taras.
Mam też dużego psa który może swobodnie biegać po ogrodzie.
W ogrodzie jest dużo miejsca na kwiaty .W lecie siedzę na tarasie i czytam.W weekend przychodzą przyjaciele i grilujemy.
Wszystkim bardzo smakuje.

2.zadanie
przetlumacz zdania
1.Das Aufstehen ist fur Simona ein Problem.
Wstawanie dla Simony jest problemem.
2.Montagabend lernt sie fur die Schule.
W poniedziałek wieczorem ona uczy się do szkoły.
3.Am Dienstag bleibt sie lange in der Schule.
We wtorek zostaje ona długo w szkole.
4. Zwiemal in der Woche hat Simona Trainings.
Dwa razy w tygodniu ma Simona trening.
5.Am Freitag gibst es Theatervorstellungen.
W piątek ma próby teatralne.
6.Am Sonntag macht Simonna Ausfluge mit den Freunden.
W sobotę robi Simona wycieczki z przyjaciółmi.

3 zadanie przetlumacz zdania
1. Chattest du gerne.
Czy lubisz czatować w kompie.?
2.Jessica um wie viel Uhr stehst du im Schulijahr ayf.
Jessica o której godzinie wstajesz w roku szkolnym?
3.Sandra hat in dem Studentenwohneheim eine groBe Wohnung.
Sandra ma w akademiku duże mieszkanie.
4.Ihre Freundin Andrea hat ein eigenes Zimmer.
Jej przyjaciółka Andrea ma swój pokój.
5. Sandras Eltern haben ein Haus am Stadtrand.
Rodzice Sandry mają dom na plaży.
6. Es gibt bei Sandras Eltern keinen Platz fur den Hund.
U rodziców Sandry nie ma miejsca dla psa.
7.Sandra kann von ihrem Zimmer den Garten sehen.
Sandra może ze swojego pokoju patrzeć na ogród.