Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T11:27:29+01:00
1.
64:8=8 64-8=56-->o tyle lat Paweł jest młodszy
2.
24:4=6-->tyle kosztuje długopis
2009-11-25T11:27:24+01:00
64 lata-wiek dziadka,,,64:8=8=wiek pawła,,,64-8=56,,,odp.paweł jest o 56 lat młodszy od dziadka.,,,,zad.2]24:4=6=cena długopisu,,,
2009-11-25T11:28:18+01:00
64/8=8
8-wiek pawła
64-8=56
Odp pawle jest mlodzy od dziadka o 56 lat
b) 24/4=6
Odp dlugopis kosztuje 6zl