Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T11:30:14+01:00
PANIE JEZU BŁAGAM CIĘ DODAJ SIŁ DUŻO SIŁ I BĄDŹ PRZY MNIE W KAŻDYM MOMENCIE MOJEGO ŻYCIA PRZY MNIE I ZEMNĄ JEZU UFAM TOBIE.
5 2 5
2009-11-25T12:05:50+01:00
Panie Boże ja twuj sługa prosze cie abym dokonywał właściwych wyborow w moim życiu i żebym nigdy nie zawiudł ciebie i moich bliskich dokonywaniem złogo wyboru. Oto cie prosze czówaj nademna i nad moimi wyborami.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T13:16:37+01:00
Panie Jezu, proszę Cię o pomoc przy wyborze dobrych decyzji. Proszę, abyś dodawał mi sił przy dokonywaniu moich wyborów i o to, abym nie musiał ich żałowac. Amen
16 4 16