Odpowiedzi

2009-11-25T12:25:39+01:00
Dla a=4/5 i b=1/4

a-2(b-1)+2[-5(a+1)-0,5a]+2b=
a-2b+2+2(-5a-5-0,5a)+2b=
a-2b+2-10a-10-a+2b=
-10a-8=-10*4/5-8=-8-8=-16


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T12:28:37+01:00
A-2(b-1)+2[-5(a+1)-0,5a]+2b= dla a=4/5 i b=1/4

a-2(b-1)+2[-5(a+1)-0,5a]+2b=a-2b+2+2a2a2(-1a)+2b=2a+4

2*4/5+4=2,5
2009-11-25T12:29:55+01:00
=⅘-2(¼-1)+2[-5(⅘+1)-½×⅘]+2×¼=⅘-½+2+2(-5×⁹/₅-⅖)+½=⅘+³/₂+2(-9-⅖)+½=²³/₁₀+2(-⁴⁷/₅)+½=²³/₁₀-¹⁸⁸/₁₀+⁵/₁₀= -¹⁶⁰/₁₀=-16