Odpowiedzi

2009-11-25T12:37:08+01:00
A1= -2 i q = 2

a2=-2*2=-4
a3=-4*2=-8
a4=-8*2=-16
a5=-16*2=-32

a1 =3 i g = 0,5

a2=3* 1/2=3/2
a3=3/2* 1/2=3/4
a4=3/4* 1/2=3/8
a5=3/8 *1/2= 3/16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T12:40:23+01:00
2009-11-25T12:43:04+01:00
A) a2=a1*q=-2*2=-4
a3=a2*q=-4*2=-8
a4=a3*q=-8*2=-16
a5=a4*q=-16*2=-32
b) a2=a1*q=3*0,5=1,5
a3=a2*q=1,5*0,5=0,75
a4=a3*q=0,75*0,5=0,375
a5=a4*q=0,375*0,5=0,1875