Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T12:39:39+01:00
6300-1950=4350

4350/1950×100%=223,08%
4350/6300×100%=69,05%

Jangcy jest o 223,08% sluzsza od Tygrys.
Tygrys jest o 69,05% krotszy od Jandcy.
2009-11-25T12:40:43+01:00
6300:1950=3,23,,,3,23=323%-100%=223% jangcy jest dłuższa o 223% od tygrysa,,,,1950:6300≈0,31,,,,0,31=31%,,,100%-31%≈69%,,,tygrys jest o koło 69% krótszy.
2009-11-25T12:44:12+01:00
Jangcy 6300km-100%
1%-63km
1950:63= 30,95 %

100%-30,95%= 69,05%

Odp. Rzeka Jangcy jets dłuższa od rzeki tygrys o 69,05%, a rzeka Tygrys od rzeki Jangcy jest krótsza również o 69,05%.