Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T12:48:50+01:00
Starozytne;
-kobiety nie mogly brac udzialu;
-metody asiągania sukcesu(ciezarki przy skoku w dal)
-nagroda byl wieniec
-liczylo sie tylko 1 miejsce.
-wystempowano nago.
Teraz;
-kobiety i mezczyzni biora udzial
-sa ubrani ;P
-zakaz uzywania srodkow wspomagajacych
-nadrody(medale puchary)
-licza sie 3 miejsca (Pierwsze,drugie,trzecie)
2009-11-25T12:52:35+01:00
Igrzyska starożytne:
-mogą brac udział tylko mężczyźni
-na trubunach mogli być tylko mężczyźni
-igrzyska mogły odbuwać się tylko w Grecji.

Igrzyska współczesne
-mogą brać udział i mężczyźni i kobiety
-na trybunach mogą być mężczyźni i kobiety
-igrzyska mogą się odbywać wszędzie.
1 5 1
2009-11-25T14:06:11+01:00
Starożytność:
-w zawodach sportowych mogli brać tylko udział mężczyźni
-kobiety nie mogły siedzieć na widowni

Teraz:
-kobiety mogą brać udział w zawodach sportowych
-mogą siecieć na widowni