Odpowiedzi

2009-11-25T19:08:08+01:00
P₀V₀/T₀=p₁V₁/T₁
Warunki normalne:
p₀=101400 Pa,(jest to zaokrąglenie jeśli chcesz możesz przyjąć 101325 Pa)
V₀=1m³
T₀=273K
p₁=25331 Pa
T₁=227K
V₁=p₀V₀T₁/T₀p₁=101400*1*227/(273*25331)≈3,33 m³
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:09:54+01:00
Zgadzam sie z przedmówca
p₀V₀/T₀=p₁V₁/T₁
Warunki normalne:
p₀=101400 Pa
V₀=1m³
T₀=273K
p₁=25331 Pa
T₁=227K
V₁=p₀V₀T₁/T₀p₁=101400*1*227/(273*25331)≈3,33 m³
4 3 4
2009-11-25T22:23:25+01:00
Jako ze mozna dodać 3 odpowiedzi ja również zgodzę się z przedmówcami.
A nie będę się rozpisywał bo oni juz to zrobili:) pozdrawiam.
3 2 3