Odpowiedzi

2009-11-25T13:32:29+01:00
Jasne chyba wszystkim jest
Uczyć trzeba się the best
Trudne słówka z niemieckiego
Rozszerzają moje ego
Opowiadania ciekawe z polskiego
Wos uświadomi coś staropolskiego
Środowisko przyjemne jest w nauce
Wstyd nie znać wzoru na matematyce
I z biologią za pan brat warto być
A nauki o rodzinie uczą mnie jak żyć
Tak właśnie szkoła uczy nas jak godnie swe życie przeżyć
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T13:34:45+01:00
Jutro idę do szkoły,
Uśmiecham się, lecz nie jestem wesoły.
Trochę się denerwuję, bo mogę dostać dwóję.
Różne kartkówki zapowiedziane,
Oceny wszystkie już przewidziane.]
Wcale z tego się nie cieszę,
Świetną wiedzą to ja nie grzeszę.
Właśnie rozwiązuję zadanie domowe,
I żadnej sensownej myśli nie mam w głowie.
A to praca nie wesoła,
Taka jest ucznia każdego dola...
1 5 1