Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T13:39:24+01:00
Główni;
Piotr Pevensie
Zuzanna Pevensie
Edmund Pevensie
Łucja Pevensie
Kaspian
2009-11-25T13:41:09+01:00
Rodzeństwo

-Łucja Pevensie
-Edmund Pevensie
-Piotr Pevensie
-Zuzanna Pevensie

Narnijczycy

-Truflogon Mówiący borsuk
-Aslan
-Wiedźma Hag
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T13:42:29+01:00
Ryczypisk
Aslan
Zuzanna Pevensie
Edmund Pevensie
Piotr Pevensie
Łucja Pevensie

Czy chcesz ich charakterystykę ?