Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T13:53:30+01:00
1)Wielkie Antyle,Małe Antyle,Bahamy

2)Ameryka Łacińska-Iberoameryka,prawe w całości została skolonizowane przez dwa państwa na półwyspie iberyjskim:Hiszpanie i Portugalię-dlatego nosi taka nazwę...
2009-11-25T14:13:10+01:00
2) Ameryka Łacińska region społeczno-geograficzny świata, obejmujący całą Amerykę Południową i część Ameryki Północnej - Amerykę Środkową i Meksyk.