Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:11:37+01:00
Kalkuta

96°E - 0°=96°
96° * 4min=384min
384min:60=6godz 24min
15godz + 6godz 24min= 21:24

New York

74°W + 0°=74°
74°* 4min=296min
296min:60=4godz 256min
15godz - 4godz 56min=11:04
2009-11-25T17:04:57+01:00
W kalkucie jest późniejsza godzina o 5 godzin i 30 minut. Niż w Londunie.
Czyli gdy w Londynie jest 15.00 to w Kalkucie jest 20.30


W Nowym Yorku jest wcześniej o 6 godzin.
Czyli gdy w londynie jest 15.00 to w Nowym Yorku jest 9.00.