Odpowiedzi

2009-11-25T13:58:58+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Plemiona_polskie
1.Nie wiem.
2. Czerwony

Aby łatwiej funkcjonować, wspólna waluta, wspólny rynek....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:06:00+01:00
1.język
2.czerwona
3.Unię Europejską utworzono po to by wchodzącym w jej skład państwom było łatwiej funkcjonować i żeby ludzie nie mieli większych problemów z podróżowaniem między jej państwami,np. nie musieli wymieniać pieniędzy przed wyjazdem za granicę.
4.plemiona polskie:,wiślanie,goplanie,pomorzanie.lędzianie,mazowszanie
1 5 1