Odpowiedzi

2009-11-25T14:06:33+01:00
1.Rodowód: córka Zycha
-córka Zycha ze Zgorzelic -możnego rycerza

2.Wygląd zewnętrzny:
-rumiana twarz,długie i ciemne włosy splecione w warkocz,mocno podkreślone usta,proporcjonalnie zbudowana,ma wysmukłą postawę .

3.Umiejętności :
-dobrze posługuje się bronią
-świetnie jeździ konno
-dobrze pływa
-jest dobrą gospodynią
-jest bardzo sprawna fizycznie
-dobrze poluje

4.Cechy charakteru
-odważna
-miła
-potrafi współczóc
-pewna siebie
-zazdrosna
-konsekwentnie dąży do celu
-gospodarna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:54:48+01:00
Moim zdaniem Jagienka jest doskonałą dziewczyną,po mimo tego ze zmarła jej mama ona nie załamuje się. Wie ze ma jeszcze ojca który ja bardzo kocha i rodzeństwo które potrzebuje jej opieki.W końcu poznaje Zbyszka który wydaje się wymarzonym mężczyzna i zakochuje się w nim niestety bez wzajemności.Zajmuje się gospodarstwem i dodatkowo znajduje czas aby opiekować się tez Maćkiem.W wyniku przeczytania tej książki mogę stwierdzić ze Jagienka jest kobietą odważną,dzielną i pomagającą innym.Byłaby idealna żoną.