Połącz imiona postaci z ich dokonaniami.

Euklides
Ptolemeusz
Archimedes
Herodot
Tukidydes
Pitagoras

Autor "dziejów"
opracował podręcznik do matematyki "elementy"
napisał " wojnę peloponeską"
jest autorem słynnego twierdzenia matematycznego
opracował mapę świata
wynalazł sróbę wodną

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:18:52+01:00
Pitagoras-jest autorem słynnego twirdzenia matematycznego
Euklides-opracował podręcznik do matematyki ,,elementy,,
Ptolemeusz-opracował mapę świata
Archimedes-wynalazł śrubę wodną
Herodot-autor ,,dziejów,,
Tukidydes-napisał ,,wojnę peloponeską,,
50 4 50
2009-11-25T14:21:33+01:00
Euklides - opracował podręcznik do matematyki "elementy"
Ptolemeusz - opracował mapę świata
Archimedes - wynalazł sróbę wodną
Herodot - Autor "dziejów"
Tukidydes - napisał " wojnę peloponeską"
Pitagoras - jest autorem słynnego twierdzenia matematycznego
24 3 24
2009-11-25T14:26:59+01:00
Euklides opracował podręcznik do matematyki "elementy"
Ptolemeusz opracował mapę świata
Archimedes wynalazł śrubę wodną
Herodot Autor "dziejów"
Tukidydes napisał " wojnę peloponeską"
Pitagoras jest autorem słynnego twierdzenia matematycznego
to będzie na 100% dobrze bo robiłam to na lekcji;d



13 4 13