Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:17:54+01:00
Dział parazytologii, który zajmuje się badaniem bezkręgowców - helmintów (pot.zw. robakami). Helmintologia zajmuje się również diagnostyką, epidemiologią, patologią, profilaktyką oraz leczeniem schorzeń, które zostały wywoływane przez pasożyty zaliczane do robaków.
1 5 1
2009-11-25T14:19:15+01:00
Dzial ktory zajmuje sie badaniem bezkregowcow oraz badaniami nad chorobami wywolanymi przez pasozyty... ;)
2009-11-25T14:19:59+01:00
Nauka o robakach pasożytniczych i chorobach przez nie wywołane