Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:36:59+01:00
Zad 1.

Jacek na plaży - Jacek na zimowisku
Włoch - Szwed
chory - zdrowy
przedszkolak - gimnazjalistka
urzędnik pracujący w biurze - murarz .

Zad 2.

Poniedziałek - chleb ziarnisty, ser zółty, pomidor
Wtorek - jabłko, jogurt owocowy
Środa - chleb ziarnisty, sałata, pomidor, ser
Czwartek - chleb ziarnisty, ser, mandarynka
Piątek - białe pieczywo, szynka z indyka, pomidor

Zad 3. ja tego nie mam bo zabardzo nie umiem. ;P
2009-11-25T17:11:14+01:00
1.
a)5
b) obiad ok. 45%
c) I śniadanie
d) ok 15%
2
glista ludzka i tasiemiec uzbrojony
3
f p f p f