Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:41:58+01:00
Sprzedam powieść po tytułem "wpisz co chcesz". Książkę mam 2 lata, niektóre rogi są lekko zagięte.
tel:123 456 789
cena wywoławcza : 15.00 zł
3 3 3
2009-11-25T15:00:38+01:00
Ogłoszenie!

Sprzedam powiesc interesującą i bardzo wciagającą. Ksiazka liczy 130 stron. Koszt:30zł. Telefon kontaktowy- (0) 25 683 45 67 Cena moze byc jeszcze do uzgodnienia.
4 2 4