Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:41:18+01:00
Na kominach powinno się używać filtry aby zapobiegać dymom i późniejszym smogom w uprzemysłowionych rejonach,wycofać freony tworzące dziurę ozonową i późniejsze topnienie lodowców a także przedostawanie sie promieni UV szkodliwych i wywołujących choroby skóry oraz zmniejszenie emisji dwutlenku węgla po to by zmniejszyć a raczej nie powiekszać eektu cieplarnianego
1 5 1
2009-11-25T15:03:33+01:00
- przesiąść się na rower
- nie palić tworzywami sztucznymi w piecu
- sadzić nowe drzewa
1 5 1