Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:36:15+01:00
200 * 0,8 = 160 - cena spodni

160 zł - 160% ceny kamizelki, czyli
100 zł - 100% ceny kamizelki

Odp: Kamizelka kosztuje 100 zł
2009-11-25T14:36:19+01:00
20% z 200=0,2*200=40
200-40=160
60% z 160=0,6*160=96
160+96=156(zł)
Odp:Kamizelka kosztuje 156zł.
2009-11-25T14:37:35+01:00
Marynarka- 200 zł

Spodnie: 200zł - 100%
x - 20%
x=40zł 200-40=160

Kamizelka: 160-100%
x-40%
160-64= 96 zł


ODP: kAMIZELKA KOSZTUJE 96 zł.