Odpowiedzi

2009-11-25T14:34:40+01:00
A) 0,75 i 1,5
b) 0,375 i 0,75
c) 7,5 i 15
d) 4,5 i 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:36:21+01:00
A)½
b)¼
c)5
d)3

a) 1,5 *1/2 =0,75 [[[[ 3*1/2=1,5
b)1,5*1/4=0,375 [[[[ 3*1/4=0,75
c) 1,5*5=7,5 [[[[[ 3*5=15
d) 1,5*3=4,5 [[[[[ 3*3=9


pisalem obliczenia ;P
2009-11-25T14:36:40+01:00
A = 3cm , b = 1,5 cm
a) skala 1/2
3cm :2 = 1,5 cm
1,5cm :2 = 0,75 cm

b) skala 1/4
3cm :4 = 0,75 cm
1,5 cm : 4 = 0,375 cm
c)
skala 5 : 1
3cm * 5 = 15cm
1,5 *5 = 7,5 cm

d) skala 3 :1
3cm *3 = 9cm
1,5 cm *3 = 4,5 cm