Odpowiedzi

2009-11-25T16:40:32+01:00
Powinienem rozmawiać z Panem Bogiem, modlić sią do Niego, a przedewszystkim czytać pismo św.Powinienem robić jak naj częściej rachunek sumienia i regularnie hodzić do spowiedzi i przyjmować komunię św.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:17:47+01:00
Powinniśmy dbać o czystość naszego sumnienia, chodzić do spowiedzi, uczęszcząć na Msze Pierwszopiątkowe, Niedzielne, robić namioty spotkania (rozważanie danego fragmentu) conajmniej raz w tygodniu, ale przede wszystkim powinniśmy świadczyć. Prostymi rzeczami.. np. wykonanie Znaku Krzyża jak się jest przy jakimś kościele... Pomagając innym... itd.
Zapomniałabym o modlitwie... nie mówie o tym, że mamy szpanować tym, że się modlimy, ale powinniśmy odmawiać codziennie pacierz.

Pozdrawiam.
1 5 1