Odpowiedzi

2009-11-25T14:57:07+01:00
Napisz co ta mapa przedstawia ,jaka jest na przykład topograficznalub inna
napisz w jakiej skali ostała wykonana i co szczególnego widac np jezioro rzekę
opowiedz czy mapa przedstawia miasto czy wies czy kraj
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T14:56:59+01:00
Najpierw musisz napisać jaka to mapa (rodzaj).
Potem czego to mapa (np. Europy)
następnie co się na niej znajduje
(legenda, skala, autor itp.)

mama nadzieję że ci to pomoże:D