Odpowiedzi

2009-11-25T14:59:38+01:00
Mumia
faraon
Nil
pismo hieroglificzne
piramidy
2009-11-25T15:02:29+01:00

- Hieroglify.
- Faraonowie
- Grobowce
- Mumie
- Mumifikacja
- Balsamowanie
- Piramidy
- Politeizm
- Kapłani
- Świątynie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:02:38+01:00
- Faraonowie - władcy starożytnego Egiptu
- Mumifikowanie - wierzono w nieśmiertelność władców dlatego ich mumifikowano
- grobowce
- piramidy
- politeizm - wiara w wielu bogów
- liczni bogowie - przyodziani kultem
- papirus
- kamienne świątynie - wznoszone ku czci bogów